פורסם ב משרות 26-09-2019 12:00:00

Description

תאור המשרה: מנהל/ת אגף מערכות מידע ראשי (מנמ"ר)

היקף משרה: 100%

כפיפות ארגונית: מנכ"ל המועצה.

דרוג דרגה: חוזה אישי ( 60%-70% משכר מנכ"ל ).

תיאור תמציתי של תפקיד:

נושא/ת באחריות למכלול שירותי מערכות המידע והיישומים הדיגיטליים של הרשות ועל ניהול כלל המשאבים. אחריות על התוויית האסטרטגיה של מע' המידע והיישומים הדיגיטליים כך שיתמכו באסטרטגיה, בתהליכים העסקיים ובפעילויות של הרשות המקומית.

תחומי אחריות :

  1. גיבוש ויישום של מדיניות מערכות מידע ברשות, בהלימה לאסטרטגיה ולתהליכי העבודה של הרשות.
  2. תכנון תוכניות עבודה וניהול התקציב בתחום מערכות המידע.
  3. ניהול עובדי וספקי מערכות המידע.
  4. ניהול התקשרויות ורכש בתחום מערכות המידע.
  5. ייזום חידושים בתחום הדיגיטל ברשות.
  6. אחריות על תחום אבטחת המידע, הסייבר וניהול המידע.
  7. אחריות על תחום התקשוב ברשות.
  8. היכרות טובה עם תשתיות ענן.
  9. ניסיון בתשתיות מיחשוב מבוזרות.
  10. ניהול, הנחייה, הכוונה והדרכה מקצועית של צוות תמיכה טכני בתחום הדיגיטלי.
  11. מבצע/ת כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.

דרישות התפקיד:

השכלה:

בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים : מערכות מידע, מדעי המחשב, הנדסת מחשבים, מתמטיקה ומדעי המחשב, הנדסת תעשייה וניהול במסלול של מערכות מידע, הנדסת תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת חשמל במגמת מחשבים או במגמת רשתות מחשבים, תואר בניהול טכנולוגיה במגמת מערכות מידע, או בעל תואר אקדמי שני (MA) במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע .

קורסים והכשרות מקצועיות:

קורסים בהיקף של 200 שעות לפחות בניתוח מערכות מידע או ניהול פרוייקטים או מנהלי מערכות מידע (cio) או קורס ניהול טכנולוגיות (cto), כל קורס בהיקף של 40 שעות לפחות .

ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות כמנהל מע' מ ידע הכולל ניהול צוות עובדים טכנולוגי או בתפקיד ניהולי טכנולוגי או ניסיון בניהול
פרוייקטים בתחום המיחשוב.

כישורים אישיים:

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, כושר למידה, יכולת ארגון ותכנון, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, כושר התמדה,
תודעת שירות גבוהה , יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, יכולת ייצוג הרשות בפני
גורמים חיצוניים, כושר ניהול מו"מ, ניהול תקציב ועמידה במסגרות התקציב .

להגשת מועמדות יש להגיש:

  1. קורות חיים.
  2. המלצות.
  3. תעודות המעידות על דרישות בתנאי הסף.
  4. שאלון אישי למילוי ופרטים נוספים בכתב (הקלק/י להורדה)
  5. טופס הצהרה קרוב משפחה המועסק ברשות (הקלק/י להורדה)

מועמדות יש להגיש בצירוף אישורים והמלצות לא יאוחר מיום 26.09.19 בשעה 12:00 למייל :hr@dsharon.org.il

  • העונים לדרישות המשרה יוזמנו לראיון.
    המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל .
  • פרטים נוספים ניתן לקבל במחלקת משאבי אנוש/שכר טלפון 03-9000615 בשעות העבודה המקובלות.
  • כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה ללשון נקבה וכן להיפך.
  • ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.