דלג לתוכן העמוד

מכרז פומבי מס' 23/2020 למשרת מנהל/ת אגף תקציבי פיתוח ונכסי המועצה

מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:

תיאור המשרה: מנהל/ת אגף תקציבי פיתוח ונכסי המועצה

היקף משרה:   100%

כפיפות ארגונית:  גזבר המועצה

דרוג דרגה:  חוזה אישי (60%-70% משכר מנכ"ל)

תיאור תמציתי של תפקיד:

  • אחראי/ת על תכנון, ארגון ותפעול מערך תקציבי הפיתוח של המועצה

  • אחראי/ת על מימוש תוכנית לתקציבים בלתי רגילים במועצה, מעקב אחריהם ועדכון ההנהלה
     
  • אחראי/ת על תקציבי אגף החינוך במועצה בהיבט הכנסות, הוצאות וממשקי העבודה מול משרד החינוך
     
  • חבר/ה בוועדת השקעות
     
  • ביצוע בקרה ומעקב שוטפים על הכנסות, מענקים והקצבות ממשרדי ממשלה, רשויות שכנות, בנקים, גופים תומכים, הכנסות מנכסי המועצה וכד'
     
  • הכנת תקציבי פיתוח ותקציב פיתוח של המועצה וניהול ומעקב אחר תקציבים אלה
     
  • עריכת אומדן מקדמות לישובים ובדיקת תקציבי הוועדים המקומיים בשיתוף עם המחלקה המוניציפאלית
     
  • הכנת דוחות לגופי הביקורת השונים בתחום העיסוק
     
  • בקרה של כל ההזמנות הרכש והעבודות במועצה
     
  • ביצוע בקרה ומעקב על ניהול הנכסים והשבחתם
     
  • אחראי/ת על מערך הנהלת החשבונות 
     
  • ביצוע בקרה ומעקב יומי על חשבונות הבנק של הרשות
     
  • טיפול במכרזים, חוזים עם קבלנים ונותני שירות
     
  • ניהול ערבויות ובטחונות של המועצה
     
  • ביצוע ובקרה על תחשיבי היטלי פיתוח לקבלנים ולגורמים אחרים
     
  • טיפול בקולות קוראים
     
  • מבצע/ת כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר

דרישות התפקיד:

השכלה:  

בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד או יותר  מהתחומים הבאים : חשבונאות,   כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה
או תעודת רואה חשבון בתוקף . 

ניסיון מקצועי וניהולי :

  • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בגוף ציבורי דומה בתחום העיסוק הרלוונטי . 
  • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה .

 כישורים אישיים:  

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, כושר למידה, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, כושר התמדה, תודעת שירות גבוהה , יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים, כושר ניהול מו"מ, ניהול תקציב ועמידה במסגרות התקציב .

הגשת מועמדות:

טופס להגשת מועמדות ניתן להשיג  באתר האינטרנט של המועצה בקישור הבא:
שאלון אישי למילוי (הקלק/י להורדה)
או במחלקת משאבי אנוש ושכר טלפון 03-9000615 בשעות העבודה .

את הבקשות בצרוף תמונת פספורט, צילום ת"ז, קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, תעודות המעידות על דרישות בתנאי הסף והמלצות, יש לשלוח למייל hr@dsharon.org.il לא יאוחר מיום 26/11/2020 בשעה 12:00 בצהריים.

  • בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהפך.
  • גילוי נאות : התפקיד מאויש במ"מ.
  • ועדת הבחינה רשאית להחליט על הפניית מועמדים למבדקי התאמה.
  • המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.

 בכבוד רב

 אושרת גני-גונן
 ראש המועצה