מכרזים
20/2022 - סגן.ית מנהלת אגף תקציבים
מועצה אזורית דרום השרון מודיעה על משרה פנויה כמפורט להלן:
תיאור המשרה: סגן.ית מנהלת אגף תקציבים
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: סגנית גזבר ומנהלת אגף תקציבים והכנסות
דרוג דרגה: חוזה אישי (40%-50% משכר מנכ"ל)
תיאור תמציתי של התפקיד:
- גיבוש והובלת תהליך התקצוב הכולל של המועצה כולל בנייה ותחזוקה של תהליכי עבודה בתחום זה.
- הובלת תכנון, ארגון, תפעול, מימוש ובקרה על כלל התקציבים ברשות המקומית: תקציבים בלתי רגילים (תקציבי הפיתוח), תקציב שנתי שוטף, תקציבי ועדים מקומיים.
- עבודה שוטפת מול מנהלי יחידות בארגון וחשבים ביחידות השונות: מתן מענה מקצועי, הכוונה והדרכה לעניין תקציב היחידה בארגון, בקרת תכנון מול ביצוע ואחריות על הפקת דו"חות חודשיים להנהלה.
- עבודה שוטפת מול הוועדים המקומיים ומזכירי היישובים השונים: עריכת אומדן מקדמות ובדיקת תקציבי הוועדים המקומיים בשיתוף עם המחלקה המוניציפאלית, מתן מענה מקצועי, הכוונה והדרכה לעניין תקציבי השוטף והפיתוח של הוועד המקומי.
- מיצוי הכנסות הרשות ממקורות מוסדיים: ניהול וביצוע בקרה ומעקב שוטפים על הכנסות המועצה ממקורות שונים, לרבות מענקים והקצבות ממשרדי ממשלה, בנקים, גופים תומכים וכיו"ב.
- ניהול רפרנט.ית בקרה תקציבית: חלוקת משימות וסדרי עדיפויות, חניכה, הדרכה וליווי מקצועי בעבודה השוטפת, ביצוע בקרה לעמידה ביעדים.
- הכנת בדיקת כדאיות וניתוחי רווחיות שונים.
- הכנת דוחות לגופי הביקורת השונים בתחום העיסוק ולפי דרישה.
- הכנת דיווחים ומצגות לפי דרישת ההנהלה, הצגת נתונים בפני הנהלה והנהלה בכירה לפי צורך.
- ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות מכירה, השכרה, רכישה, פינוי נכסים עפ"י מדיניות הרשות.
- ניהול וטיפול בהפקעות והקצאות.
- ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף, בנכסי הרשות וכל מטלה נוספת בהתאם להוראות הממונה.
- ביצוע מטלה המנותבת ע"י הממונה הישירה או מי מטעמה.
דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל.ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים : חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה או תעודת רואה חשבון בתוקף.
ניסיון מקצועי וניהולי:
- ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום העיסוק הרלוונטי.
- ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
יתרון לבעלי.ות לניסיון בגוף ציבורי דומה.
דרישות נוספות: ידע מוכח בתוכנת אקסל ובפונקציות מורכבות.
כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, כושר למידה, כושר ניהול עובדים והנעתם,יכולת ארגון ותכנון, יוזמה, עצמאות ויצירתיות, כושר התמדה, תודעת שירות גבוהה , יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת קבלת החלטות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים, כושר ניהול מו"מ.
הגשת מועמדות:
למען הסר ספק, רק מועמדים שעומדים בתנאי הסף כפי שפורסמו לעיל, תתקבל הגשת מועמדותם. במידה והתהליך הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, אגף ההון האנושי יצור עמך קשר להמשך התהליך. הדרך היחידה להגשת מועמדות היא באמצעות הקישור המצורף באתר המועצה – אגף ההון האנושי – מכרזי מש"א, לא תתקבל הגשת מועמדות בדרך אחרת.
להגשת מועמדות לחץ/י כאן
- מועמד.ת עם מוגבלות זכאי.ת לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- בהתאם לחוק העדפה מתקנת בישראל, תינתן עדיפות לקליטת מועמדים עם מוגבלות ולאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד.ת בעל.ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- המועצה תהא רשאית שלא לטפל ולא להביא לדיון בפני ועדת הבחינה הצעות של מועמדים שהתקבלו ללא הפרטים ו/או המסמכים הנדרשים ו/או לאחר המועד הנקוב לעיל.
- מועמדים העומדים בתנאי הסף כאמור, יישלחו למבחן מיון במכון חיצוני בטרם התכנסותה של וועדת הבחינה.
- עלה מספר המועמדים שעמדו בדרישות המתאימות במבחן המיון על שמונה, יוזמנו לוועדת הבחינה שמונת המועמדים שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר.
בכבוד רב,
אושרת גני-גונן
ראש המועצה